Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2016

30 πιο χρήσιμα προϊόντα διατροφής για το σώμα.



Για τον  εγκέφαλο - σολομός - Τόνος - Σαρδέλες – Καρύδια

Για τους μυς - μπανάνες -για τον πόνο των μυών- κόκκινο κρέας - αυγά - tofu (τυρί 
σόγιας) -για την οικοδόμηση των μυών -ψάρια

Για τους πνεύμονες -μπρόκολο - λαχανάκια Βρυξελλών - κινέζικο λάχανο

Για το δέρμα- βατόμουρα - σολομός - πράσινο τσάι

Για τα μαλλιά - σκούρα πράσινα λαχανικά - φασόλια –σολομός

Για τα μάτια  - καλαμπόκι - κρόκοι αυγών - καρότο

Για την καρδιά - ντομάτες - ψητές πατάτες - χυμό δαμάσκηνου

Για το έντερο - δαμάσκηνα - γιαούρτι

Για τα οστά - πορτοκάλια - γάλα - σέλινο



Αυγά φωλιές




Υλικά:

2 αυγά
1/8 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1/4 φλιτζάνι τριμμένο τυρί γραβιέρα (ή μπορείτε να αναμίξετε μοτσαρέλα και παρμεζάνα η γεύση είναι πολύ ιδιαίτερη) η άλλο κίτρινο τυρί της αρεσκείας σας.

Εκτέλεση:

Προθερμάνουμε το φούρνο στους 220 βαθμούς. Χωρίζουμε προσεκτικά τα ασπράδια από τους κρόκους. Κάθε κρόκο τον τοποθετούμε σε ένα φλιτζάνι του καφέ. Χτυπάμε τα ασπράδια με το μισό αλάτι στη χαμηλή θερμοκρασία του μίξερ έως ότου γίνουν σφιχτή  μαρέγκα προσθέτουμε τα τριμμένα τυριά με προσοχή να μην ξεφουσκώσει η μαρέγκα. Σε ένα ταψάκι στρώνουμε λαδόκολλα και με ένα κουτάλι ρίχνουμε το μείγμα σε μπάλες κάνοντας μια γούβα στη μέση για να σχηματιστούν οι φωλιές και ψήνουμε για 3-4 λεπτά στις αντιστάσεις. Μέσα στη μικρή γούβα ρίχνουμε το κάθε ένα κρόκο αυγού και ψήνουμε στους 220 βαθμούς  με αντιστάσεις για άλλα 3-4 λεπτά. Μπορούμε να προσθέσουμε επάνω στον κρόκο λίγο κόκκινο πιπέρι και κουρκουμά. Είναι πεντανόστιμα απλά με ωραία εμφάνιση και με πολύ λίγες θερμίδες.













Αλίντα Κανάκη

Τα κείμενα είναι πνευματική ιδιοκτησία της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ [ΑΡ. ΣΉΜΑΤΟΣ200160] Απαγορεύεται η αναδημοσίευσή τους και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου, με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή, χωρίς γραπτή άδεια της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ